امکانات:
- امکان تعریف چارت سازمانی و بخشهای مختلف سازمان
- انطباق با نرم افزارهای کاربردی مختلف سازمان
- برخورداری از سیستم گزارشگیری پیشرفته با قابلیت ثبت دقیق تمام اطلاعات مالی سازمان
- برخورداری از امنیت بسیار بالا و امکان انجام مکاتبات بهصورت کاملاً محرمانه
- قابلیت مدیریت حجم دادهها و نگهداری از دادههای قدیمی سازمان
- قابلیت جستوجوی هوشمند براساس شماره نامهها، تاریخ ثبت و یا روشهای دیگر مثل جستجوی معناگرا
- ذخیرهسازی دادهها و امکان ویرایش آنها
- مدیریت و کنترل دادهها و اطلاعات ذخیره شده
- امکان تبادل اطلاعات در سازمان
- دارای بخش خزانه داری
- پیگیری مستمر جریان ارائه اطلاعات مالی
- تعریف و ثبت صورت هزینه های مختلف مانند اجاره، برق و…
- گزارش از گردش حسابهای پروژه و ذینفعان
- گزارش سود و زیان پروژه ها
- گزارش عملکرد روزانه و کلی و دقیق فراینده و نحوه عملکرد کاربران
- گزارش عملکرد وضعیت پروژه ها و درخواست های در حال جریان
- امکان پرداختی ها به صورت مختلط با عنواع ارز ها برای یک پروژه یا هزینه و ...